Lake of Frequency 2024 Gong Master Diploma

 

     

    Thank You Joanna for a very valuable and developing Gong Master & Sound Therapy Certified Course in Jabłoń. I am very pleased and happy that I had the opportunity to spent a week with You, Don and Yaelle and the course participants in a wonderful place on Lake Brzozolasek.

The Lake of Frequency Gong Master Diploma is a beautiful experience for me. during the training in friendly and well-kept atmosphere I learned not only how to play the gongs but also about myself. First of all, I gained many practical skills in performing sound massage on my own, thanks to which I was able to help my mother recover after knee surgery. The effect of acoustic resonance on wound healing has been amazing. 

I am extremely grateful to You for coming into my life. Thanks to You, my universe is more pure, transparent and friendly.

YOU DO GREAT GOOD IN THE WORLD - JOANNA!

 

    Dziękuję Joanno za mega wartościowy i rozwijający dyplomowany kurs Terapii Dźwiękiem w Jabłoni. Jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa, że miałam okazję spędzić tydzień z Tobą, Donem i Yaelle oraz uczestnikami kursu w cudownym miejscu nad jeziorem Brzozolasek.

Lake of Frequency Gong Master Diploma jest dla mnie pięknym przeżyciem. W trakcie szkolenia w przyjaznej i zadbanej atmosferze nauczyłam sie, nie tylko gry na gongach ale również o samej sobie. Przede wszystkim zdobyłam mnóstwo praktycznych umiejętności do samodzielnego wykonywania masażu dźwiękiem, dzięki czemu mogłam pomóc wyzdrowieć mojej mamie po operacji kolana. Wpływ rezonansu akustycznego na gojenie się ran okazał się niewiarygodny. 

Jestem ci ogromnie wdzięczna, że pojawiłaś się w moim życiu. Dzięki Tobie mój wszechświat jest bardziej czysty, przejrzysty i przyjazny. 

ROBISZ WIELKIE DOBRO NA ŚWIECIE - JOANNO!




Comments

Popular posts from this blog

TIKARAM - Yoga Kundalini School

Tikaram Studio

Spirit Woman Gathering - Expedition to the Secret Kundalini Temple